ktora z tych do 939

Autor: tagor <tagorWyWalt0_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 09:39:14 MET

mam dylemat z wyboorem mobo pod AMD 64x2
SLI nie potrzebuję, ale ULTRA znika...
Zasadniczo szukam pasywnego chłodzenia, podkręcać jeszcze nie mam zamiaru.
Na płycie ma wylądować 64x2 4400+ lub może

ASUS A8N-SLI Premium 668pln 668pln
http://www.tbreak.com/reviews/article.php?cat=mobos&id=382&pagenumber=1
http://www.tomshardware.pl/cpu/200508011/athlon_64_x2_3800-05.html
Tylko że na forum anandtech wielu ludzi narzeka...

Gigabyte GA-K8N Pro-SLI nVidia nForce4-SLI 444pln
Zaleta to szybszy firewire (chyba tylko gigabyte to mają)

ABIT AN8 SLI 568pln
http://www.pcmoddingmy.com/content.php?review.330.14
BRAK COM i LPT1

Gigabyte GA-K8NF-9 Ultra nVidia nForce4 Ultra 359pln
BRAK NCQ? Czy płyty bez chipu Silicon nie obsługują NCQ? Zassałem manuala
do tej płyty i odwiedziłem strony tajwańskie. Niestety ani słowa o NCQ
Będę wdzięczny za radę.

--
Marek