problem z paskiem zadań

Autor: Huzar11 <huzar11_at_poczta.wymaż.to.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 00:32:08 MET

mam oto taki problemik
po włączeniu komputera ładuję się system
leci muzyczka Windows XP - Autostart.wav
wszystko OK
biorę muszkę, klikam na start lub na ikonki w pasku i nic nie mogę uruchomić
najeżdżając kursorem na start nawet nie pojawia się napis "kliknij aby rozpocząć"
podobnie jest jak sie najedzie na godzinę - to nie pokazuje daty
ikonki które są na pulpicie za to działają !

naciśnięcie klawiszy Alt - Ctrl - Delete - odblokowywuje ten problem !!
Mam Windows XP sp 2
wcześniej jak miałem Millennium był podobny problemik - wówczas pomagała defragmentacja dysku
tu nie pomaga

co to może być i jak to naprawić??