Re: Małe zasialcze

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 23:42:31 MET

JoteR napisał(a):

> "PRO SZE ZWONIDŹ JEŹLIKTO HCE PO RADY
> PROSZE PÓKADŹ JEŻLIKTO NIEHCEPO RADY"
>
> JoteR by A. A. Milne
>
> PS. Chłopie, zanim klikniesz Send, poświęć parę sekund na przeczytanie tego,
> co napisałeś. Bo opisujesz różne sprzętowe problemy, ale tak naprawdę masz
> jeden podstawowy: zacinającą się klawiaturę. Wymień, proszę, czym prędzej.

Konkretniej ma zaczinajcy sie nerw mimetyki palców, krótko mówiac błedy
tego typu robie mimowolnie. A im bardzie osłabioony jestem tym trudniej
mi sie skupic na błedachm, to pomozesz mi? Staram się juz naprawde wolno
pisać ale to nawet niepomaga.

P.S. Takie same błedy robię także w zeszycie, odręcznie.