Re: odświeżanie monitora, a grafika

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 22:40:04 MET

mgs napisał(a):

> ?????
>
> Raczej odwrotnie.

Też racja, ale zgraja elektroników sie spierała co bardziej meczy oczy w
kwesti świetlówek energooszczendych wiec tam to dopiero były teskty.

> 15 sekund to czeka Windows :>. Monitor nie może sam zmienić
> rozdzielczości ekranu Windowsa/Linuxa.

No przeice zo to mi chodziło. Że w razie pomroczxnosci jasenj wróci
wszystko do normy niezlażnie od systemu / monitora.

> A monitor wyświetla ramkę z informacją i żaden nowy monitor (można
> założyć że 99% tych z OSD) nie wyświetli rozdzielczości, której nie
> potrafi (chyba że z wiekiem się "zestarzeje" i nie będzie już potrafił
> albo technicy trochę przesadzą ze specyfikacją).

Mójmonitor nie wyswietla zadnej ramki tylko wyswietal tak rozdzielczosc
zęmoge przy brzegach kursorem przesuwac natomiast odświeżanie napoziomie
60Hz.