Re: HP matryca BrightView

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 22:04:51 MET

> Czy ktos ma lub widzial i moglby sie podzielic wrazeniami na temat
> notabookow HP z matrycami BrightView np nowy model z serii nc6110 ma
> wlasnie taka matryce i jest w stosunkowo przystepnej cenie, podobno
> jakosc obrazu jest o wiele wyzsza od tradycyjnych matowych matryc - o
> ile wiem BrightView niema warstwy matowej tylko "szkalna" ;-)

Jeśli chodzi o niematową warstwę, to krążyły swego czasu zdjęcia takiego
"szkiełka" z Soniaka czy innej firmy. Ładne lustro było. Odbicia gorsze
niż na CRT. W laptopie raczej jest to wymysł absolutnie bezsensowny, bo
pracuje się w różnych warunkach (tzn. nie zawsze mamy wybór oświetlenia).
Ale niektórzy wolą szybkę, mimo odbić. Ja wolę matowy ekran :).
Najlepiej zresztą zobacz sam przed zakupem, na pewno na jakiś tego typu
ekran się natkniesz w jakimś większym sklepie.