Re: Monitor LCD - wybór

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 21:52:34 MET

Użytkownik "mgs" <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:drl1sv$14s$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Smużenie jest zawsze.

W tym Samsungu jest niezauważalne. Przynajmniej dla mnie.

> Ten Samsung ma miniwzorki, którymi nadrabia braki w kolorach - nie nie
> każdemu może to odpowiadać, warto zapoznać się z monitorem przed zakupem i
> przyjrzeć pod tym kątem.

Pytam całkiem serio. Jak mam dojrzeć te miniwzorki ? Przed zakupem
czytałem o miniwzorkach i zanim wziąłem monitor długo gapiłem się na
rózne ruchome i nieruchome obrazy wyświetlane na nim. I nic. Mam go
już miesiąc w domu i dalej nie wiem co to są te słynne miniwzorki.
Żadnych wad wzroku nie posiadam.