Jaki adapter Bluetooth dla K700i (sprawdzony).

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 18:34:20 MET

Witam,
wczesniej pisalem po grupach ktore adaptery BT oplaca sie kupic i ktore sa
niezawodne... kupilem jeden z nich i okazalo sie ze pomimo kombinacji z
konfiguracjami i podlaczeniami na rozny sposob nie udalo mi sie polaczyc za
pomoca tego dongle'a mojego K700i z pecetem :/

Dlatego zwracam sie z pytaniem, jakie polecacie dongle ktore na pewno beda
dzialaly z K700i i beda w w miare przyzwoitym standardzie.

Chodzi mi o adaptery w cenie do 50-60 zl.
Prosze o linki na allegro ewentualnie do sklepow internetowych.

pozdrawiam