komputer i projektor - jaka płyta główna i karta graficzna ?

Autor: Kuba <nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 18:23:51 MET

Witam!
Zamierzam zmodernizować 6-letni komputer (Celeron 433 MHz , Shuttle
HOT-681V,GeForce 4 MMX,192 MB RAM).
Chodzi o wymianę płyty głównej, procesora i karty graficznej.
Komputer oprócz pracy biurowej (edytor tekstu,arkusz kalk.,www,e-mail
,komunikatory ) będzie używany przede wszystkim jako odtwarzacz filmów DVD
podłączony do projektora.Dlatego interesuje mnie karta graficzna z wyjściem
DVI. Czy to, że karta ma wyjście DVI gwarantuje od razu wysoką jakość
obrazu? Czy są duże różnice pod tym względem między kartą za 200 PLN i 400
PLN ? Pomijam wydajność w grach bo mnie to nie interesuje.Chodzi tylko o
jakość obrazu.
Myślę że do w/w zastosowań wystarczy procesor standardowy czyli ok.2 GHz.
Płyty głównej jeszcze nie wybrałem,więc nie wiem czy szukać karty graf. na
złączu AGP czy PCI Express...Jakie karty polecacie (cena max.ok.300 PLN) ?
Będę wdzięczny również za sugestie dotyczące płyty głównej(cena max.ok.250
PLN)
Pozdrawiam
Kuba