Re: Pasywne chlodzenie

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 17:36:52 MET

Gargamel wrote:

> Obudowa komputera powinna być uziemiona, a zasilacz może mieć wewnątrz
> podłączenie do swojej obudowy jako masy, w założeniu, że ta obudowa
> zasilacza będzie połączona elektrycznie z uziemioną obudową komputera
> (niektóre zasilacze mają specjalne wyprowadzenie masy na zewnątrz, do
> połączenia z obudową komputera)...
> Zapytaj lepiej jakiegoś elektryka...

Wystarczy od srob mocujacych zasilacz poprowadzic kabel do obudowy, o tym to
wiem, Zastanawialem sie tez nad wyprowadzeniem z tylu komputer 2 kawalkow
blachy tak aby przykrecic zasilacz nad obudowa.(jeden koniec przykrecony do
miejsca gdzie powinien byc przykrecony zasilacz tyle ze od zewnatrz a drugi
do zasilacza stojacego na obudowie, dzieki temu bedzie przewodnosc i nie
spadnie mi z obudowy bo na podlodze to troche nie bardzo go klasc bo ani
miejsca a jeszcze moglbym go kopnac :))