Re: MSI K8N Neo4 i Tagan 330W

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 17:09:19 MET

FOX29 w wiadomości <news:drla2h$qje$1@news.onet.pl> napisał/a:

> ASUSa widziałem za ponad 1000zł piszczącego, wiec cena nijak sie ma do
> jakosci!

Rety... Ty tak naprawdę, czy tylko udajesz? :P
Przecież o to mi właśnie chodzi - tagan jest _za_drogi_, za taką cenę nie ma
prawa piszczeć, _żaden_ egzemplarz (asus to taka sama bajka).
Próbuję Cię ostrzec, że tagan może okazać się nie wart swojej ceny, ale
zdaje się, że Ty bardzo nie chcesz być ostrzeżony - bywaj zdrów! :p

--
Pozdrawiam,
  Gargamel