Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić do kompa?

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 16:34:29 MET

Dnia 29.01.2006, o godzinie 21.42.07, na pl.comp.pecet, Michal Bien
napisał(a):

> Poniewaz DVD-R maja spora pojemnosc i czesto zostaje na nich nawet kilkaset
> MB nie wykorzytanego miejsca do wzniejszych danych dolaczam do granicy
> pojemnosci plytki dane napracze w formacie PARchive 2.0
> http://parchive.sourceforge.net/

Rewelacja. Zastanawiałem się skąd znam te PARy? No... z binarek oczywiście.
:)
Sam nigdy nie korzystałem, dlatego jeżeli możesz, to napisz jakie są
optymalne ustawienia. Bo nie chciałbym, dojść do absurdu, kiedy dane
naprawcze będą zajmowały 50% oryginalnych danych. ;)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*