Re: Pasywne chlodzenie

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 16:23:30 MET

W wrote:

> skoro je produkują to znaczy że nie są takie bez sensu,obudowa może być
> otwarta bo nic się nie kręci i nie zbiera kurzu,zasilacz może być nawet
> wyciągnięty na zewnątrz jeśli kable są długie
Z tym mocowaniem na zewnatrz to nawet niezly pomysl dzieki(kable to nie
problem zawsze mozna skolowac przedłuzke). Glownie chce wiedziec czy ten
zasilacz sie nadaje, czy to nie jakis wynalazek ktory mi sie rozpadnie po 2
latach.

> do procesora też Scythe,obecnie nie ma lepszego radiatora

Jak sie nazywa ten radiator bo nie moge znalesc zadnego Scythe bez
wentylatora?

Jesli bym wystawil zasilacz z obudowy i zostawil ja otwarta to sama
cyrkulacja powietrza wystarczy do ochlodzenia reszty?