Re: Nagrywarka DVD - spadajacy poziom bufora pamieci

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 15:12:38 MET

Miałem podobny problem z CDRW(Lite-on LTR52327S) na starej
płycie(Gigabyte7ZM+128MB ramu), teraz mam Asrock K7VT4APro i 512MB ramu
i nie mam takiego problemu, wydaje mi się, że tu chodzi o ilość pamięci
ram.Zauwżyłem, że bufor odczytu(nie bufor nagrywarki) teraz mi nawet nie
drgnie(jest zawsze 95-100%), a jak miałem starą płytę i 128MB ramu to
szalał jeden i drugi.Nie powodowało to psucia płyt, ale napęd mielił

INNY