Re: dysk SATA-II do p³yty z SATA-I

Autor: <P_at_lmer>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 15:06:40 MET

U¿ytkownik "Kolbert" <kolo@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:drl2tg$3j6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> czyta³em tutaj http://www.experts-exchange.com/Storage/Q_21330145.html i
> jeszcze gdzies ale nie pamietam :)

Tam niestety nie znalaz³em odp. Za to gogle pos³usznie wyrzuci³y:
"In addition, most controllers available today (e.g. Promise SATA TX4 and
SiI3112A) do not support NCQ". Có¿, trudno, a gdyby nawet mia³ wsparcie to i
tak nie pod³acza³bym dysku via kontroler, tylko z pominieciem magistrali PCI
czyli przez ICH5 (mostek po³udniowy). Po co naoko³o sobie komplikowaæ,
zw³aszcza ¿e przyrostu wydajno¶ci ni jak uswiadczysz (o ile takowy w ogóle
bêdzie).

Pozdr.