Re: bateria w notku

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 14:14:44 MET

news:drkfeb$k5s$4@polsl.pl...

> Wiesz... W moim notebooku po 15 miesiącach pracy na zasilaczu
> z rozładowywaniem tylko okazjonalnie raz na 6 miesięcy gdzieś
> padły dwa ogniwa całkiem do zera. Oceń sam, czy dbanie o
> właściwe, regularne formowanie jest nieistotne ;)

 moze i jest wazne .. ale wiekszosc ogarnia Obsesja ...
a to tylko sprzet ... i tak bateria ma iles tam cykli ladowania i tego nikt
nie zmieni ,
formowanie ... Lit-jon bateri nic nie daje ... a moze zaszkodzic ,
zasadniczo bateria stazeje sie nawet nieuzywana ,
parametry bateri sa zalezne od jej elektroniki i jakosci ogniw ...
eksplatacja w takim ukladzie niewielki ma wplyw ...

ja laptopa uzywam w domu(wiekszosc na forum tez z gniazdka jedzie/bateria
jest zbedna raczej w domu)
 wiec bateria mnie nie zajmuje ... byla w zestawie to fajnie ... jak padnie
to wywale i tyle ,
ale to nie telefon GSM co musi byc Mobilny - tam bateria jest podstawowym
zrodlem zasilania ,
Laptop jest raczej malo Mobilny .. baterie szybko padaja ... WI-FI zabija mi
baterie w 60 min ...
laduje sie potem z 3 godz ... kiepska mobilnosc ... no chyba ze ktos ma mase
czasu .

Pozdrawiam Ireneusz