Re: TAGAN U22 430W

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 13:24:29 MET

FOX29 w wiadomości <news:drkepo$i1g$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Brać czy nie brać (ponoć piszczą)? Jest coś lepszego w tej cenie (339zł)?
> Zależy mi na niezbyt głośnej pracy i ATX 2.x

No cóż, zawsze możesz mieć farta i trafić na faktycznie "silent power"
egzemplarz tagana. Jak lubisz loterię...

Dla mnie ta marka jest "marką", skoro dopuszcza takie "kfiatki". Prędzej
zainteresowałbym się BeQuiet lub czymś takim.
Kuzyn kupił "zwykłego" chiefteca za 200zł, działa tak jak powinien, nie
zauważyłem, żeby był specjalnie głośny (ale u kuzyna może być ogólnie głośno
i to dlatego), więc... po co przepłacać...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel