Kontroler ata

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 11:50:35 MET

Witam
System wnxpsp1
Plyta głowna epox 5epa+
4xsata 1x ata100

Problem nastepujacy : zainstalowałem kontroler Silicon 0680 Ata 133 na
PCI z dwoma dodatkowymi ata/133 . W BIOS przy ustawieniu SATA w trybie
IDE (nie RAID) i PATA w trybie enhanced (w opisie BIOs up to 6 HDD )
Komputer nie chce sie uruchomić . Dochodzi do tabelki PCI DEVICE
LISTING i napisu pod nia : Verifying DMI Pool data ........ i to
zawiesza sie wszystko.
Przy zmianie trybu dla PATA na combined mode (wtedy wyłaczane sa dwa
SATA) wszystko rusza.
Czy to "UP 6 HDD" przy trybie enhanced moze oznaczać że tylko i
wyłącznie te 6 dysków które obsługuje płyta główna i innych zero nawet
jak są na osobnym kontrolerze ( na moim podpiete są napedy CD/DVD)
Mógłby ktoś zyczliwy mnie oświecic bo cienki jestem w te klocki
TIA

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.