Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Tomasz Szczurek <tomasz.szczurek_TO-MUSISZ-WYCIAC__at__TO-ROWNIEZ_interia.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 11:06:00 MET

Witam,
Mam klika pytan, gdyz w temacie k. dzwiekowych jestem zupelna noga.
Czym od strony praktycznej roznia sie te dwie karty:
http://tinyurl.com/cuyc4 oraz
http://tinyurl.com/a8goy
Czy to nie sa przypadkiem te same karty?
Interfejs Ir sluzy tylko do komunikacji pomiedzy karta i pilotem czy
mozna go wykorzystac do czegos jeszcze?
Czy jest sens doplacac te 80-90zl i kupic ktoras z w/w zamiast Audigy 2ZS ?

Obecnie posiadam jednego z pierwszych Live! Value.

--
Pozdrowienia,
Tomek