Re: dysk SATA-II do płyty z SATA-I

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 09:43:36 MET

Użytkownik "Kolbert" napisał w wiadomości...

> mam płytę ASUS P4C800-E Deluxe ktora niestety nie posiada kontrolera
SATA-II
> (SATA o zwiększonej przepustowości, żeby się nikt nie czepiał) i planuję
> zakup dysku SATA-II, konkretnie Hitachi 250GB
> Powiedzcie mi czy będzie to duża profanacja dysku, jak podłączę go do tej
> płyty. Czy dużo stracę na wydajności dysku (głównie chodzi o transfer)? No
> czy to w ogóle będzie działać?

Transfer wewnetrzny dysku jest i tak duzo ponizej SATA-I wiec nawet
nie bedzie roznicy w wydajnosci. Dzialac powinno, jezeli masz watpliwosci
to przed zakupem upewnij sie czy dysk ma zworke kompatybilnosci z sata1.
U mnie Samsung Sata2 250GB + Nforce3 dziala poprawnie zarowno ze
zworka jak i bez.

--
Pozdrawiam
Lopez