Re: modernizacja komputera

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 00:22:21 MET

Użytkownik skrzypas napisał:

> za te kilka miesiecy znowu na horyzoncie pokaze sie cos nowego - i znowu
> wystarczy poczekac kika miesiecy i tak w koło macieju :)

Taaa, gdy kupujemy komputer, to w progu sklepu gdy wychodzimy mamy
sprzet przestarzaly i przeplacony. Swoja droga wyscig wydajnosci do
zastosowan biurowych traci sens powoli. Na PIII 500 i 192 RAM (notebook)
chodza mi spokojnie programy biurowe. O edytorach programistycznych nie
wspomne. Do pracy w Internecie, prac biurowych i tym podobnych procesor
1,5GHz starcza spokojnie, do tego 512MB RAM. Ciekawe kiedy wyscig
wydajnosci sie skonczy. Gdy bedziemy mieli grafike trojwymiarowa w
rozdzielczosci 10000x10000x10000 generowana w czasie rzeczywistym?

Mi sie marzy jeden rodzaj sprzetu. Dwie stacje dokujace + palmtop.
Stacja dokujaca typu notebook. Wkladam w to palmtopa i mam notebooka,
wkladam notebooka w stacje dokujaca i mam stacjonarny. Kazda stacja
dokujaca to wiecej dysku, wiecej pamieci i lepszy obraz. A poza tym
calosc systemu siedzi w palmtopie. Rozwiazanie przyjemne w uzytkowaniu.

wer