Re: Która nagrywarka LG 4167 czy Pioneer 110 ?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 00:16:58 MET

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):

> Co niczego nie zmieniło w meritum kwestii, podkreślenie to nie wycięcie
> tekstu w celu manipulacji :p

Nie widzisz roznicy?

> Nie chodzi mi o firmy jako takie, a o obowiązującą tutaj "prawdę": "jest
> dobre, bo mam, a mam, bo było najtańsze" :P

Pudlo! Miesiac temu kupilem dwie nagrywarki - LG do pracy, bo obsluguje DVD-
RAM i Sony DRU810A do domu. Jak do tej pory (podkreslam) nie widze miedzy
nimi roznicy w codziennej pracy. LG faktycznie tansza (chociaz oferuje
wiecej), ale nie z tych najtanszych.

> No, i jak widać, postów też nie należy pisać o trzeciej w nocy po dwóch
> piwach (ale to już mnie dotyczy ta uwaga ;).
> Btw., niech zgadnę - Ty akurat na bieżąco? :p

Dzieki za komplement, ale bez przesady, bo nawet po pol litrze (to nie
dotyczy Ciebie, tylko znanego powiedzenia)juz nikt sie nie da na to nabrac:)
Pozdrowienia