Re: 939 sempron czy athlon64?

Autor: Zbyszek Kłos <klosz007_usunto__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 00:07:03 MET

> obawiam sie że to troche wina twjej płyty.

Bardzo możliwe - te wyniki to osiągnęli jednak na innej płycie - też
Gigabyte ale z nF4 Ultra na pokładzie.
Ale chłodzenie mimo wszystko do poprawki - mój wiatrak nie dość, że słabo
chłodzi to jeszcze strasznie głośny...

[...]
> eh... gdzie te stare czasy - mój stary poczciwy JIUHB skęcony na epoxie
> 8rda+ 1,7@2,8 z odblokanym mnożnikiem za pomocą.... grafitu z ołówka. Aż
> szkoda sprzedawać bedzie :> Ale cóż ktoś będzie miał radochę :))

Ja to mam jakiegoś pecha bo poprzedniego Bartona 3000+ też nijak nie szło
podkręcić bardziej niż symbolicznie :-(

Pozdr,
Z.