Re: Nec 4550A i nagrywanie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 23:53:56 MET

"Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał:

> Jak przepuścisz to, co napisałeś, przez sprawdzanie pisowni przed
> wysłaniem posta na grupę, to pogadamy o Twoim problemie...

Z ciekawości przepuściłem, ale nie wiem, czy to lepiej wygląda ;-)

nagrałem już 2 płytki DV, ale zauważyłem że reno podczas nagrywania
nie włącza w nagrywarce systemu ochrony przed spadkiem bufora, [
wszesniej miałem CD-W Lite-Ona 40\12\48 to zawsze na początku
nagrywania Reno pokazywał ino że włączono BrunProf czy jakość tam ] czy
ten Nęć nie ma czegosc takiego ??, czy to w reno coś tarza ustawić ?? [
Nęć A BIOS er 1.6 + Reno gremium 7.0.1.4 ] za ino, Dzięki :)

Ten Nęć mnie osłabił...

JoteR