Re: Problem z LiteOn SHW-1635S

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 23:40:58 MET

OB w wiadomości <news:drj9mb$sk8$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Jest jeszcze na gwarancji. DVD + nagrywa bez problemu, CD rowniez.
> Zmarnowalem juz kilkanascie plyt i mam dosyc....

Sprawdzić na verbatimach "klasycznych" (_żadnych_ kolorowych) na minimalnej
prędkości. Ale przedtem zaktualizować bios, niekoniecznie na firmowy ostatni
- przejrzyj np. posty Michała Bienia o jego bojach z biosami na Liteonie.
Tyle, że jeśli jest na gwarancji, to chyba lepiej na firmowy ostatni, i jak
to nie pomoże (czyli nadal nie nagrywa na _prawdziwych_ "-"), to reklamacja
- Liteon ma zwyczaj dawać wtedy nowy model zamiast reklamowanego.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel