Obnizenie szybkosci

Autor: Mamut <Konrad_pl.bezspamu_at_poczta.fm>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 23:00:30 MET

Witam

Mam problemik - posuadam nagrywarkę teac z nagrywaniem do 40x (teac
W540e). Na początku mial zredukowaną szybkość nagrywania, potem jakoś to
naprawiłem teraz znów mi spadło - do 32x (więcej się nie da ustawić ani
w nero ani w systemowym nagrywalniku). Jakoś tego nie potrafię zmienić -
może aspi zmienić z nowego na jakiś starszy czy co.

--
[Konrad_pl@poczta.fm   ]  /  |/ /   _\_