Re: opinia o AMD Turion?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 21:52:22 MET

adam wrote:
> Szukam opini od uzytkowników laptopów z procesorem AMD TurionT 64
> np model Acera http://www.mobilworld.pl/produkt/aspire_5002_wlmi_.php?2
> czy ktoś go użytkuje lub moze cos powiedziec o owych laptopach, czy
> żeczywiście są takie dobre i oszczedne?

Konkretnie o tym modelu Acera to wypowiedzieć się nie mogę. Za to
podejrzewam, że jak większość Acerów ma tragiczną obudowę.

A odnośnie samych Turionów - no to prawie AMD się udało, ponieważ
trzymają krócej od Centrino (Sonoma), a już tym bardziej od Centrino Duo.
Dlatego jeśli liczy się praca na baterii, to nie ma to jak 4,5h na
Pentium M :)

--