samsung ml-1520 regeneracja

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz-na-te.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 21:27:01 MET

Witam!
Szukam informacji, instrukcji, porady do regeneracji tonera w drukarce
samsunga ml-1520. Coś kiedyś dostałem, był to opis od tonera ml-1720...
czy jakoś tak... Z niezbyt dobrych rysunków, opisu po angielsku nie
mogę się zorientować, gdzie jest sławetna kieszeń na zużyty toner...
Ponadto, po samodzielnej regeneracji coś jest nie tak, bo nie drukuje
mi w czerni... jest to odcień szarości, a jeden brzeg jest ciemniejszy.
Naświetliłem wałek? Może to skutki mojego skąpstwa? Bo regenerowałem
toner startowy... Taki co się go dostaje na początek... Sam nie wiem...
Motam się, nie znam się, a chcę drukować tanio i dobrze dosypując tylko
proszek...
Dzięki za sugestie - JanuszWo

--
w adresie zagadka