Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić do kompa?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 19:26:38 MET

Michal Bien napisał(a):

> Ciekawe ze inne nagrywarki nie maja z tym problemu - ani z MBIPG ani
> CMCMAG. Bezproblemowo nagrywaja na nich nawet dosc wybredne co do plytek
> nagrywarki Liteona z serii SOHW16x3S. Dalej ufasz serwisowi LG?

Jeśli już jesteśmy przy temacie płytek... Ktoś z was orientuje się jaka
jest trwałość płyt CD-R oraz DVD-/+R? Nagrywam na markowych nośnikach,
zawsze w mała prędkością (2x), ważne płyty trzymam w BOXach, uważam żeby
nie porysować, nie są tez bezpośrednio wystawione na działanie światła
słonecznego. Czy mogę liczyć na to, że tak traktowane nośniki wytrzymają
długo? W każdym razie wydaje mi się, że płytki mają większą żywotność od
nośników magnetycznych...

# /George Orwell - Rok 1984/