Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki - co mogło paść

Autor: Rowerex <rowerex.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 18:17:13 MET

Mam płytę główną po naprawie i nową kartę radeon 9600Pro. Płyta była w
naprawie bo padła razem z poprzednią grafiką (jakieś zwarcie, śmierdziało z
okolic złącza AGP - nie wiem co i gdzie naprawiano).

Teraz mam kolejny problem z nową kartą. Na samym starcie komputera mam
przerywane, regularne, pionowe linie. Po wejściu w tryb graficzny w normalny
sposob (z wszystkimi strownikami) jest sieczka na ekranie (wyjscie
analogowe), lub ciemnosc i pare kropek (DVI).

Poniewaz byl jako taki obraz w trybie awaryjnym Windowsa to wylaczylem
grafike w menedżerze urzadzen. Teraz Windows chodzi mi w 16-kolorach
(przynajmniej cos widac) na jakims standardowym sterowniku "VgaSave". Na
wyjsciach DVI i analogowym objaw jest taki sam, wiec cos na karcie grafiki
musi chyba dzialac. Proba zalaczenia normalnych sterownikow konczy sie tym co
opisalem wyzej.

Nie wiem co padło. Czy grafika, czy moze cos nie tak z płytą (stawiam na
grafike).

I jeszcze jedno - z grafiki ściągnąłem coolera (i oczywiscie założyłem
spowrotem ;). Poza samym rdzeniem procka jest troche rozbrabranej pasty
termoprzewodzącej, trochu popaćkane są nimi elementy smd wokol rdzenia. Czy
to moze miec jakikolwiek wplyw? (raczej nie sadze by pasta przewodzila ale
spytac zawsze mozna)

Jest to dla mnie wazne bo nie wiem z czym biec do sklepu z ewentualna
reklamacją. Jesli to grafika to skombinuje sobie inna tymczasowo bo komputer
bedzie mi bardzo potrzebny. Jesli plyta to jakos przezyje bez kompa.

Pozdr-
-Rowerex