Re: USB2 na asusp4p800-e deluxe ?

Autor: KrzychoP. <kris_11_at_op.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 14:19:20 MET

> mam pytanie odnosnie USB2. na stornie producenta, na pudelku w instrukcji
> i wogole wszedzi jest napisane ze plyta asus p4p800e-delux posiada 8
> gniazd USB2. i u pytanie czy to sei jakos wlacza czy gdzies jest
> ograniczona predkosc czy co bo podlaczam mp3-player( na USB2) predkosc
> kopiowania ok 400kb/s wczoraj podlaczylem dysk przez USB i predkosc
> dochodzila do 1500

mam taką samą płyte tyle że bez "delux", i rzeczywiście płyta obsługuje do 8
gniazd USB 2.0 z tym że 4 są na płycie z tyłu a drugie 4 szt. trzeba sobie
wyprowadzić na śledziu, ze złącza na płycie głównej. Ja nie miałem
dołączonego śledzia ale obudowa miała wbudowane takie złącza.

> kb/s ... o co chodzi? co amm zrobic zeby to sie zachowywalo jak USB2

włączyć w biosie opcję "full sped USB"

--
Pozdrawiam
KrzychoP.