Re: MSI K8N Neo4 i Tagan 330W

Autor: PARKER <adamparker_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 13:38:17 MET

Nie znam tego Tagana 330W ale ja mam 530W U15 i tam jest osobna 4 pinowa
wtyczka do płyt z zasilaniem 24 pin i osobna wtyczka do P4 - też 4
pinowa. Nie wolno tych wtyczek pomylic bo spali się płyta i może
wszystko na niej. Wygląda na to że kupiłeś zły zasilacz - patrzyłem na
www.cooling.pl i ten zasilacz jest w wersji ATX 1.3 czyli starej do płyt
ATX 20 pin . Pozatym to jest 330W i chyba to troszke tak na styk na
dzisiejsze czasy. Tylko nie podepnij tej wtyczki P4 do złącza bo się
popali wszystko !!!!!
Reasumując wymien zasilacz z obsługą płyt ATX 24 pin.