Re: Migracja OS (WinXP) na większy dysk - klonowanie partycji systemowej itp.

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 12:46:37 MET

> Musisz jeszcze ustawić partycję systemową jako aktywną, zapisać nowy
> główny kod startowy do MBR dysku oraz prawdopodobnie usunąć jego podpis,
> żeby nie było problemów z literkami partycji. Reasumując, proponuję
> użycie programu BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com
> , który ma wbudowane wszystkie potrzebne Ci funkcje i polecenia.

Czy mozesz napisac jak to sie dokladniej robi spod BootIT NG?

Tzn. tak:

1. mam 2 twardziele - 1 czysty, nowy, a na drugim jest
    odpowieni plik .img wczesniej przygotowany przy pomocy
    BootIT NG - i jest to partycja systemowa XP.

2. odpalam BootIT z CD, bo nie mam FDD

3. wybieram "Image / Restore"
    a) wskazuje plik zrodlowy, oraz docelowe miejsce
        na czystym dysku
    b) program kopiuje partycję, co trwa zaskakująco krótko :-)

Do tego momentu wszystko wiem i rozumiem -
- ale co trzeba jeszcze dokładnie zrobić potem, aby z tak
odtworzonej partycji odapić system (XP)?
Które funkcje programu BootIT NG trzeba na koniec ręcznie odpalić?
Zapewne trzeba uczynić tę partycję aktywną, to łatwe, ale co ponadto?

Dzięki,

latet