Re: HDD pada, co robić?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 00:34:22 MET

PAndy napisał(a):
> Sprawdz dysk MHDD, mozna zrobic sobie bootujaca plytke,

zrobie.

nie rozumiem czemu
> dane nie wchodza ci na dvd? - pliki mozna przeciez skompresowac albo
> podzielic..

plik ma 11GB i ani go już skompresować mocniej ani nic. I ja tu mówie o
DVD - policzyłem że na skopiowanie na DVD poswiece 8 godizn ( przy
sprawnej pracy) i jakieś 60 zł za DVD.

. - moze pozycz od kogos dysk,

Nikt nie ma takich wielkich. I tu jest problem to do mnieprzychodzili
kopowac dane jak mieli awarie.

  lub w najgorszym razie wkopiuj do
> kogos dane... zaskrambluj je... mozesz uzyc darmowego truecrypta zeby
> stworzyc container na dane szyfrowany - sytuajca awaryjna wiec nie powinno
> byc klopotow...

Wyjdzie najprędzej na to ze kupie drugi dysk i ustaiwe sobie tryb mirror.