Re: Dobry CRT 21"

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 23:27:02 MET

bochen napisał(a):
> Witam.
>
> Jako, iz na moim starym monitorze (15" Nec crt) powoli przestaje byc
> widac cokolwiek, postanowilem kupic cos wiekszego. Pytanie do Was. Jaki
> byscie polecili dobry monitor crt (do lcd jeszcze sie nie przekonam)
> jakosciowo zblizony do SONY G/F 520 lub o lepszych parametrach,
> oczywiscie do gier, filmow, internetu. Kupilbym tego sonego jednak
> trudno go dostac (uzywanego). Pelno wynalazkow na rynku, nie chce
> wyrzucic pieniedzy w bloto. Najchetniej kupilbym jakis lezak albo
> uzywany za 500zl lub troszke wiecej ;) Doradzcie cos prosze.
ja uzywam i bardzo sobie chwale SUN GDM5460 czy jakos tak - na plaskim
trinitronie, 21", wejscia vga oraz typowo-sunowe. Pewnie jeszcze dlugo
nie bedzie mnie stac na lcd o takiej jakosci obrazu ;)
Aczkolwiek rozwaz jeszcze jedna sprawe - 21" crt z plaskim kineskopem
jest duzy... i ciezki. Ja przykrecilem specjalnie szyne pod blatem
biurka, bo sie wyginalo o 5cm... i po paru miesiacach okazuje sie ze co
prawda w poprzek sie nie wygina - ale zrobilo sie 'korytko' wzdluz - (bo
na srodku stoi monitor). Moj wazy cos ~60kg