Re: VIVO-opinie

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 22:43:46 MET

> Czy do domowego uzytku, VIVO na Radeonie 9000 lub 9200 jest sensownym
> rozwiazaniem.
> Nie chodzi o jakas hiper jakosc, ale zeby sie nie wkurzac zla jakoscia.

Mialem Radeona 9000 VIVO (dalej mam go w szafie), na którym czasem
nagrywalem krótkie programy z TV.
Przy zastosowaniu standardowego kodeka i rozdzielczosci rzedu 640x480, lub
troche gorszej 480x360 da sie pomiescic jakies 10-30 minut filmu na plycie
CD. Zapewniam, ze nawet w tej nizszej rozdzielczosci jakosc jest bardzo
dobra do domowych zastosowan. Jest to znacznie wiecej niz filmy nagrane w
Video-CD. Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby filmy te potem "przeleciec"
kodekiem div-x.

Pozdrawiam
MN