MSI K8N Neo4 i Tagan = problem (dlugie)

Autor: Manio <sotra_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 21:45:57 MET

Witam
Dzis kupilem
plyte MSI K8N Neo4
Sempron 3000 (939)
geil 2x512
Gigabyte GeForce 6600 PCI-E
Dysk SATA Segate 160 G
Tagan 330W

No i zestaw nie startuje.
Wiatraki sie kreca, dysk pracuje, a ekran czarny,
dioda FDD nie swieci
glosnik nic nie sygnalizuje.

Odlaczylem wszystkie napedy => to samo
Jedyne co nie podlaczylem jak sie nalezy to motherboard power supply
Chodzi mi o wtyczke 24 pinowa. Tagan ma 20 pinowa i osobna 4 pinowa

Z dokumentacji plyty i z
http://pinouts.ru/data/btx_mbpower_pinout.shtml
wychodzi ze powinno byc
pin 11 : +12 VDC
pin 12 : +3.3 VDC
pin 23 : +5 VDC
pin 24 : COM [o co chodzi ? - co to jest]

Ta 4 pinowa wtyka z zasilacza ma
2x +12VCD oraz
2x czarny czyli ground
wiec jej nie podlaczale bo sie balem

Czy brak dodatkowego zasilania MB moze byc przyczyna ze nie uruchamia
sie ?. a jesli to nie szkodzi to co moze byc przyczyna.
Pomozcie prosze, siedze od rana i juz nie wiem co z tym zrobic.
Nie mam akurat zadnych innych elementow aby sprawdzic zamiennikami te
zakupione czy sa sprawne.

Pozdrawiam
Manio