Re: Dobry CRT 21"

Autor: bochen <paniek_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 21:32:51 MET

mgs wrote:
> A LCD? Poużywasz trochę i już na CRT nie zamienisz. Pod warunkiem, że
> nie kupisz jakiegoś g... na TN albo źle wysterowanego (czyli po prostu
> przyjrzysz się przed zakupem i poczytasz recenzje).

Do lcd mnie nie przekonasz :) Widzialem, uzywalem i nie bylem
zachwycony. Naczytalem sie roznych opinii i recenzji i na takiego, ktory
mi odpowiada technicznie musialbym wydac ze 2tys zl a mi zalezy na czyms
tanim i duzym, crt jak znalazl. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego ze
na rynku jest mnóstwo zjechanych do granic mozliwosci kineskopow. Moj
stary Nec XV15+ pomimo kilkunastu lat pracy swieci dalej poprawnie,
takiego czegos wlasnie szukam, kilkuletniego, duzego pudla :) Styknal by
mi sony F520, ale gdzie takiego znalezc, na chodzie :(

pozdrawiam