Problem!!!

Autor: Hak <wilil_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 18:36:17 MET

Wpadła mi w ręce płyta K7VZA, próbuję to uruchomić ale powciśnięciu power
wiatrak od procka zakręci i staje swieci tylko dioda koło slotów pamięci.
zmieniałem zasilacz ale bez zmian, zauważyłem że kondensatory(10 sztuk) koło
procka są napuchnięte ale poprzedni właściciel twierdzi że płyta działała,
oczywiście mam zamiar je wymienić tylko niewiem czy warto. Może ktoś spotkał
się z podobnym problemem i wrzuci tu jakąś poradę :).
Z góry dzięki

--
Hak
Życie jest brutalne więc trzeba je brać za mor...