Re: Dobry CRT 21"

Autor: bochen <paniek_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 16:29:52 MET

Osadnik wrote:
> Moze nie doradze ci konkretnego modelu ale zainteresuj sie tym LCD
> Fujitsu Siemens P19-2. Da sie pracować. Tylko trzeba kasy troche
> odłozyć, a domyślam się zę robię to samo co ty.

Monitorek ladny, tylko jakby nie patrzec 4x drozszy od tego co zamierzam
kupic. Moj stary NEC XV15+ juz kilkanascie lat pracuje i pomimo swego
wieku swieci nadal i nigdy nie mialem z nim najmniejszego problemu.
Tylko te parametry juz slabe. Do Lcd sie jak narazie nie przekonam,
chyba, ze by cena spadla ze 3x ;) Nie przeszkadza mi, ze kobyla,
elektrownia tez mnie nie zastraszy ;) Oczu tez raczej nie popsuje bo na
tym NEC'u powinienem juz dawno byc slepy a wzrok mam bardzo dobry :)
Pozostaje dalej przy swoim i szukam dobrego 21", ktory ma mi wytarczyc
na kilka lat.

pozdrawiam