HDD pada, co robić?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 15:49:22 MET

Siędze sobie kulturalnie przed komputerem i nagle wyskauje że
winlogon,.exe wykonałnieprawdiłową operacje. Wysgasły kompozycje, dzweik
wszystko i ostał mi siępulpit, chciałe żmienić coś z tymi kompiozycjami
a tu tylko menu odśwież się rozwija, i nagle kmputer robi restart. myśle
co to już hakerzy mnie dorwali? Uruchamia sie złomponwnie a tu
skanownieindeksów - niby nic nadzwycajnego a potemnagle komunikat ze
jakis klastry są uszkodzone,aż mi się włosy na głowie zjeżyły.

I co ma teraz robić leciecz dyskiem na gwarancje? neistety gwarancja nie
obejmuje backupu danych amapliki któe nie wchodza na DVD. wiec
muszekupić drug dysk. i tez kupię samsunga bo sa ciche, mam tylko
Interfrejs SATA wiec na SATA bedzie. czy beda problemy jak dołoże SATAII
do SATAI? Czy komputer moze zwolnic lub pracowacniestablinie? Wiem, ze
kontroler niepozwoli na szybsze działnie tego nowego dysku, będzie
działa jak ten który dostanena wyminie gwarnacyjnej. Czyli bede miał
320GB? A moze sa jakies inne metody?