Re: notebook dla studenta

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 13:19:03 MET

szymek wrote:
> mysle ze w okolicach 3 tys, sponsorem beda rodzice ja tylko parenascie
> procent doplace :D
> ile moze kosztowac to blutu :D

Na uczelni to pewnie jest sieć WiFi, a nie Bluetooth. Ten drugi ma
zasięg kilku(nastu) metrów (i nie stosuje się go w zasadzie do netu na
dużą skalę), WiFi znacznie większy. Jedno Ci powiem - kupuj notebooka z
fabrycznie montowaną karta WiFi - mają znacznie lepszy zasięg. Kilka
razy już zdarzało się, że znajomy z WiFi na PCMCIA nie miał zasięgu,
albo zrywało, a ja sobie śmigałem bez problemu. Powodem tego jest
antena, która w fabrycznych rozwiązaniach jest po prostu większa i
lepiej rozłożona.

--