notebook dla studenta

Autor: szymek <regedareknews_at_op.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 12:44:52 MET

Cześc, od drugiego semestru zaczynam się bawić w AutoCada na zajęciach z
Zapisu konstrukcji, ma on z tego co wiem wymagania takie:

Zalecane wymagania systemowe AutoCAD 2006:
Procesor IntelR PentiumR III lub nowszy albo zgodny procesor o szybkości 800
MHz lub większej
System operacyjny MicrosoftR WindowsR XP (wersja Professional, Home lub dla
urządzeń typu Tablet PC Edition z dodatkiem SP1 lub SP2) lub WindowsR 2000
Professional (z dodatkiem SP3)
512 MB pamięci operacyjnej
500 MB wolnego miejsca na dysku twardym w celu zainstalowania programu
Karta graficzna VGAOC obsługująca rozdzielczość 1024x768 w trybie 64 tysięcy
kolorów (True Color)
Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 6.0 (z dodatkiem SP1 lub nowszym)
Napęd dysków CD-ROM
Mysz, trackball lub kompatybilne urządzenie wskazujące

Mój komp nie podoła temu programowi, więc będe chciał w okolicach marca
kupić sobie notebook`a, chciałbym aby znalazło się w nim jeszcze, troche
miejsca na rozbudowe, karta sieciowa, taki jakby "blutu" nie wiem dokładnie
jak sie to nazywa u mnie na uczelni jest taka sieć bezprzewodowa, hmm to
chyba tyle jak sobie coś przypomne to napiszę.
I tu pytanie do was ponieważ nigdy nie zajmowałem sie sprzętem komputerowym,
ja bawię się w php, flash itp. Co możecie polecic, na co zwracać uwagę,
jakie firmy sa dobre, może konkretne modele.
Z góry dzieki.
Darek