Re: Dziwne napięcia?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 10:11:16 MET

Dnia Sat, 28 Jan 2006 01:35:13 +0100, Sidi napisał(a):

> Witam!
>
> SpeedFan pokazuje coś takiego:

napięć nie mierzy sie programami, bo ostro przekłamują.

> Martwią mnie te trzy ostatnie wskazania.

niepotrzebnie. Jeżeli komputer działa stabilnie, to najprawdopodobniej
wszystkie napięcia są OK. Jak chcesz być naprawdę pewien czy napięcia są
OK, to zmierz je miernikiem. Nieużywanymi napięciami minusowymi można się w
ogóle nie przjmować.

> Dodam, że programik producenta płyty
> głównej pokazuje napięcia tylko dla 3,3V i 5V (zgodne ze speedfanem), a
> miejsce na 12V jest nieaktywne (szare bez żadnych wskazań - jakby
> wyłączone). I co o tym myslicie?

scalak monitorujący napięcia prawdopodobnie nie ma możliwości pomiaru
napięcia 12V i stąd pole jest szare. A speedfan pokazuje jakiś kosmos.

> Pozdrawiam!
>
> Sidi

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam