Re: Która nagrywarka LG 4167 czy Pioneer 110 ?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 04:02:44 MET

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):

> "Jak w temacie" - dziwne, że jeszcze nikt cie za to nie opieprzył tutaj.
> Poczytaj trochę o netykiecie.
>
> A z tych dwóch modeli to tylko BenQ 1640. Serio.

To zalezy od potrzeb, bo z tych trzech modeli jedynie BenQ nie obsluguje
plyt DVD-RAM. Uzywam te plyty i wybralem LG. Jak do tej pory jestem z niej
zadowolony, mam ja dopiero od miesiaca. Najwazniejsze, ze nie mam problemu z
wymiana plyt DVD-RAM pomiedzy nia i ThinkPadem mimo roznych pakietow (IBM
DLA, Roxio Drag-to-Disc).
Pozdrowienia
Pozdrowienia