Re: temperatura procesora anthlon 2600+

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 23:26:16 MET

W artykule news:dre56f$aro$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): news z adresu <dizel1@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Właśnie komp przeszedł 10 godzin testu hot CPU test pro...
> Napięcie: 1,75
> f: 180 MHz
> Temperatura: 64-66oC
> Próbowałem 190MHz ale przy uruchamianiu krty IDE pod PCI nie potrafił
> uruchomić RAID'a i zawisł komp.
> Czy ten zwis to oznaka, że już nic nie da się wyciągnąć z tego procka czy
> kwestia dobrania napięcia na rdzeń?

może żeby było jasne o co właściwie chodzi....
z moich własnych testów wynika że do OC potrzebne jest:
procesor nadający się do tego (czasem inna seria czy zły batch number potrafi
wyeliminować proca z OC)
chłodzenie proca - wydajne
nadająca się do OC płyta mająca duże możliwości regulacji BIOS
dobry zasilacz
chłodzenie mostka północnego
pamięci które dadzą sobię radę z podniesionym FSB (chyba że puścić pamiątki
asynchronicznie)
ja zastosowałem chłodzenie tranzystorów na płycie dla stabilniejszego napięcia
i najważniejsze: wiedza co się robi!!

pozdrawiam

--
ToM | Asus A7N8X-E + Barton M 1.86 @ 2.41 + GEIL 2x512 MB PC3200
Compaq V 90 + Sapphire R 9800 PRO + XC-80Al + TAGAN TG380-U01