Re: komp do tworzenia muzyki

Autor: Zeus <nie_at_podam.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 19:23:05 MET

dnia piątek, 27 stycznia 2006 19:08 hefalump w wiadomości
<43da5f6f$0$17933$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> * Po pierwsze -> archiwum grupy pl.rec.muzyka.bin
dzięki, zaraz przeszukam, nie bardzo wiedziałem na której z grup o muzyce
zapytać

> Po drugie - co ma zamiar robić na tym komputerze?
> Nagrywać, miksować, tworzyć muzykę opartą o wirtualne instrumenty, MIDI,
> sample ?

gra na gitarze basowej, z tego co mi powiedział to chce podłączyć gitarę pod
kompa, zgrywać, miksować, może łączyć z muzyką zgraną przez innych
nie znam się zupełnie na tworzeniu muzyki, dostałem tylko nazwę karty która
spełnia jego wymagania i mam dołożyć resztę, więc błądzę trochę po omacku.

--
Pozdrawiam
Zeus