Re: temperatura procesora anthlon 2600+

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 18:56:04 MET

Użytkownik "ToM" <tomi@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:drdla9$jn6$1@nemesis.news.tpi.pl...
>W artykule news:drdk9p$683$1@news.onet.pl,

> napiszę tak: barton jak w SIGu i przy napięciu 1,75v temp nie przekracza
> 50'C
> więc Twoja temp jest strasznie wysoka przeliczając na możliwości OC jakie
> wykorzystujesz
> pewnie załapałeś się na bartona z mniejszymi możliwościami jednak wciaż
> sądzę że każdy barton idzie na 200 ( z małymi wyjątkami )
>
> GigaByte GA-7N400 pro2 raczej pokazuje faktyczne temperatury ...
bez dodatkowych wiatrakow w obudowie mialem w lato 76C ...
teraz 50C ale wiatrak nigdy mi nie smigal na 3400 ... 2400 to max
z tego wychodzi ze temperatura spok ...
seria Mobilna AMD mniej ciepla wydziela wiec mozesz krecic wiecej ...
a u mnie czy na FSB 166MHz czy na FSB 190MHz temperatura ta sama ...
jedynie wiatrak na procku smiga wtedy 2600 ...

Pozdrawiam Ireneusz