Moje boje z Duronem

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 17:53:49 MET

Witam,

chciałbym tu opisać moje zmagania się z odblowkowaniem cache w Duronie
Applebred, a także zadać jedno pytanko.
Otóż odblokować tego Durnia próbowałem od jakichś 2 lat, niezbyt
intensywnie, ale też z zerowymi skutkami. Po kolei:
1. Ołówek-mod. Nic to nie dało.
2. Second ołówek-mod - nawaliłem masę grafitu. Znowu nic.
3. Blaszka-mod. Ktoś sugerował mi na grupie, żeby nakleić jakiś drucik.
Spróbowałem nakleić paseczek folii aluminiowej. Nic.
4. Lakier-mod (zrobiony dzisiaj). SUKCES!!! Procesor widzialny jako
Athlon XP-M (przy okazji zrobiłem mobile - błąd, o czym potem), cache
raczej sprawne (nie testowałem dokładnie, ale nic się nie wywala).
Użyłem lakieru Electron 40 AC.

I teraz problem.

Jak wspomniałem - oprócz zamalowania mostków odpowiedzialnych za cache
zrobiłem sobie też "mobile". Przed modem miałem możliwość zmiany
mnożnika w BIOSie, ale nie w Windowsie. Teraz mam na odwrót z jednym
zastrzeżeniem - mnożnik nie wyższy niż x11. Czy można to jakoś obejść?
Mnie by odpowiadał mnożnik 12.5...

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1 GB PC3200    |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |