Re: Wasz sposob na cisze

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 16:42:36 MET

PSYLO w wiadomości <news:drdeiq$o3f$2@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Wiesz, w sumie po Twoim poście zaczynam się poważnie nad tą wymianą
> zastanawiać. Chyba poszukam czegoś innego.

Jak chcesz sobie urządzić loterię z piszczącymi taganami, to może lepiej
zaoszczędź i od razu kup egzemplarz piszczący, np. taki:
(aukcja ofkos nie moja, jeszcze jest w bazie allegro)
Wówczas przynajmniej nie przepłacisz, jak Twój egzemplarz okaże się tym
piszczącym "wyjątkiem" :P.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel