Re: Dziwny problem z zasilaniem

Autor: Piotr Klimek <6u_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 15:58:16 MET

Dnia (Fri, 27 Jan 2006 15:15:12 +0100) ktos podajacy sie za Szarlih
wyklawiaturowal co nastepuje:

> wyraźnie napisał, że próbował
>
> do Piotra: wypisz dokładnie komponenty

MoBo #1 : Asus P4B-MX
MoBo #2 : AsRock PVM800
[obydwie maksymalnie zintegrowane]
CPU #1 : jakis celeron w okolicach 2Ghz
CPU #2 : tez cos podobnego
RAM #1 : 256MB DDR 400 Kingstone
RAM #2 : 256MB DDR 400 NoName
Zasilacz #1 : Codegen 300W
Zasilacz #2 : Modecom 300W
Zasilacz #3 : Codegen 350W
HDD : Seagate BIV 20GB

Zeby wyeliminowac problemy z obudowa calosc podlaczalem bez jej uzycia.
Dodam, ze wszystkie wymienione podzespoly dzialaja samodzielnie calkiem
sprawnie. Jedyne czego nie sprawdzalem to ta nowo kupiona MoBo, bede
musial to sprawdzic w wolnej chwili. Moze jednak cos przegapilem?

Testowanie jest strasznie upierdliwe, bo wszystko dzieje sie w firmie i
zeby testowac musze komus zabierac narzedzie pracy...

Mozliwe, ze ta nowa plyta tez jest padnieta, wtedy bede ja reklamowal,
jednak bylby to niesamowity zbieg okolicznosci (tym bardziej, ze obydwie
'nie dzialaja' w ten sam sposob), no i kwestia niewlaczajacego sie dysku
tez daje do myslenia.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek